Інтернет-магазин співпрацює тільки з виробниками, які супроводжують свою продукцію офіційною гарантією. Іноді буває, що товар, все-таки, був виготовлений з дефектом або перевізники пошкодили його в процесі транспортування. У таких випадках знадобиться гарантія, яка надається на всі товарні позиції нашого Інтернет-магазину.

При отриманні товару покупець повинен перевірити його на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. В разі пошкодження упаковки – перевірити кількість і комплектність вкладених деталей.

Вам необхідно перевірити всі деталі на наявність люфту. Якщо ви виявите люфт вже в процесі використання – товар поверненню та обміну не підлягає. Ви не зможете замінити товар, який має ознаки використання. При виявленні люфту зателефонуйте нашому менеджеру call-центру.

Також гарантія не поширюється якщо:

  • порушені правила і умови експлуатації товару;
  • товар пошкоджений в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;
  • змінена конструкція виробу або комплектуючих виробу покупцем;
  • збіг гарантійний термін;
  • якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на товар була знижена ціна реалізації.

Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.

0